CRO.CAFE Nederlands
Guido X Jansen
Prijswinnende podcast met de beste verhalen en discussies over conversie en klantgerichte optimalisatie. Ontdek nieuwe trends, tactieken, software en de mensen en bedrijven die fanastisch werk doen in de wereld van Conversion Rate Optimization (CRO). We interviewden o.a. Lukas Vermeer (Booking.com), Els Aerts (AGConsut), Roger Dooley (Brainfluence), Casandra Campbell (Shopify), Andre Morys (konversionsKRAFT), Dave Powell (TomTom), Bart Schutz (Online Dialogue), Stephen Pavlovich (Conversion.com), Weiwei Liu-Schröder (Google) Brian Cugelman, Tim Ash en Craig Sullivan. Ik ben een cognitief psycholoog en consultant. We duiken diep in de wereld van klantgedrag en CRO: zakelijke en technische uitdagingen, gebruikersonderzoek, e-commerce, teksten schrijven en meer. Alles zodat jij up-to-date en vol inspiratie op je volgende CRO uitdaging af kan!
Categorieën: Wetenschap en geneeskunde
Luister naar de laatste aflevering:
Vorige afleveringen
-
121 - Het meetbaar maken van CRO / UX Fri, 18 Jun 2021
-
120 - Case VodafoneZiggo: Copy vs. No copy Tue, 20 Apr 2021
-
119 - Starten als CRO Freelancer Thu, 15 Apr 2021
-
118 - Personalisatie: werk van grof naar fijn Wed, 07 Apr 2021
-
117 - 3 woorden, +3% conversie, + €3M omzet Thu, 25 Mar 2021
-
116 - Van losse CRO initiatieven naar gebundelde krachten bij Tele2 Mon, 15 Mar 2021
-
115 - Samenwerking tussen agencies en opdrachtgevers Fri, 26 Feb 2021
-
114 - Product finder bouwen op basis van user research, met Rick Hoving (ASICS) Wed, 17 Feb 2021
-
113 - Hielko van der Molen & Martin van Kranenburg live @ Emerce Engage Fri, 27 Dec 2019
-
112 - Soft Persuasion: katalyseren ipv overtuigen, met Mischa Coster Mon, 24 Aug 2020
-
111 - Data architectuur, Splunk en ITP, met Jos IJntema Mon, 10 Aug 2020
-
110 - Data Bedreven Marketing, met Danny Oosterveer (Burgers' Zoo) Mon, 13 Jul 2020
-
109 - Master Data Driven Business @ Hogeschool Utrecht, met Ronald Voorn Mon, 29 Jun 2020
-
108 - Zoekmachine om je CRO hypotheses op psychologische theorieën te baseren, met Sander Volbeda Mon, 15 Jun 2020
-
107 - Online Invloed, met Joris Groen en Bas Wouters Mon, 08 Jun 2020
-
106 - CRO.CAFE podcast live met Tim Zuidgeest (Unravel) Wed, 03 Jun 2020
-
105 - Persuasion software tool gebaseerd op AI, met Tjerk van der Veen Mon, 18 May 2020
-
104 - Online inspelen op (veranderende) klantbehoefte, met Nico de Jong Tue, 21 Apr 2020
-
103 - Optimalisatie vóór livegang, met Marlies Wilms Floet en Mike Wilms (De Nieuwe Zaak) Mon, 13 Apr 2020
-
102 - Verschillende vormen van gebruikersonderzoek, met Marco van Loon (Metrixlab) Mon, 06 Apr 2020
-
101 - Data Science voor maatschappelijke vraagstukken, met Marieke Schulte (Digital Power) Mon, 30 Mar 2020
-
100 - Live: Waarom user research juist nu heel waardevol is, met Els Aerts en Karl Gillis (AGConsult) Wed, 25 Mar 2020
-
99 - Optimaliseren van een Talent Acquisition Platform (SaaS), met Milan Meurs (Recruitee) Mon, 23 Mar 2020
-
98 - Live: COVID-19 impact, met Simon Vreeman, Shirley van Haalem, Jack Solcer, Tom van den Berg Thu, 19 Mar 2020
-
97 - Recruitment voor CRO, met Mimi VerLoren van Themaat (Finest People) Mon, 16 Mar 2020
-
96 - CRO verkopen, met Joris Bryon (Dexter Agency) Mon, 09 Mar 2020
-
95 - CDPs, personalisatie en loyalty, met Janus de Visser (Cloud Nine Digital) en Christian van Nispen (Dept) Wed, 04 Mar 2020
-
94 - Datahive 360: Nieuwe ETL tool geïmplementeerd bij Landal Greenparks, met Michel van Luijtelaar (Up Analytics), Tije Vlam (Trafficbuilders) en Mark Tijssen (Landal Greenparks) Fri, 28 Feb 2020
-
93 - Meer ITP en serverside testing, met Ewrin Kerk (Sitespect), Twan Lammers (OrangeValley) en Martijn Drijver (Fosby Digital Agency) Wed, 26 Feb 2020
-
92 - Samenwerking tussen analytics en CRO, met Jan Brooijmans Mon, 24 Feb 2020
-
91 - Optimaliseren en automatiseren van je analyses, met Annemarie Klaassen (VodafoneZiggo), Reinier Koolmees & Hans Nauta (Online Dialogue) Fri, 21 Feb 2020
-
90 - Optimalisatie van een filesharing service, met Hélène van den Dries (WeTransfer) Mon, 17 Feb 2020
-
89 - Marktonderzoek @ #MIE20, met Edgar de Beule & Joost Schellekens (Markteffect) Wed, 12 Feb 2020
-
88 - Optimalisatie van video-on-demand, met Lucas Vos (Videoland) Mon, 10 Feb 2020
-
87 - Hoe vervul je je dromen... op een zeilboot, met Florian Dirkse Fri, 07 Feb 2020
-
86 - Hoe woningcorporaties hun dienstverlening inzichtelijk maken en optimaliseren, met Antoinette van der Linden (KWH) Fri, 07 Feb 2020
-
85 - Optimalisatie bij frisdranken startup Sir Joe, met Jasper Spaargaren Fri, 07 Feb 2020
-
84 - Vitaliteit en energiek management op de MIE conferentie, met Sep Visser Fri, 07 Feb 2020
-
83 - De slimme voice assistant – Hype of trend? met Carla Verwijmeren Fri, 07 Feb 2020
-
82 - Hoe maak je kinderen ambassadeurs van de planeet Aarde? met Janine Geijsen Fri, 07 Feb 2020
-
81 - De revolutie van sonic branding, met Dirk Soetens Fri, 07 Feb 2020
-
80 - Hoe leer je iemand om te programmeren, met Felienne Hermans Fri, 07 Feb 2020
-
79 - Van data naar psychologsche inzichten, met Anoek Erens & Roos van Dam (Online Dialogue) Mon, 03 Feb 2020
-
78 - CRO Methodologie en het onboarden van nieuwe CRO klanten, met Timo Stegeman (ClickValue) Mon, 20 Jan 2020
-
77 - Verse optimalisatie cases met de #1 docent van Beeckestijn: Pieter Jan Troost Mon, 13 Jan 2020
-
75 - ACM komt met leidraad bescherming online consument, met Bart Schutz (Online Dialogue) Mon, 06 Jan 2020
-
74 - CRO.CAFE: Nabeschouwing 2019 & voorbeschouwing 2020 Thu, 02 Jan 2020
-
73 - Website personalisatie, met Sander Nagtegaal (Unless.com) Tue, 31 Dec 2019
-
72 - Data Science, AI en Informatica, met Lotte Cornelissen (Online Dialogue) Tue, 31 Dec 2019
-
70 - Consumentenpsychologie en piekmomenten, met Patrick Wessels Mon, 23 Dec 2019